Bell 427
Bell 427 používá stejně jako Bell 407 čtyrlistý nosný rotor, narozdíl od Bellu 206 který měl pouze dvoulistý. Největším rozdílem mezi 427 a 407 je motorová konfigurace. Bell 427 má narozdíl od 406 dva motory. 427 poskytuje 8 míst k sezení (dvě vpředu a dvě zadní lavice po třech místech) jinak je systémy téměř identický s 407.
Bell v roce 2004 plánoval předělat návrhy 427 a vytvořit tak 427i, ale program byl zrušen a konstruktéři se začali zabývat úplně novou koncepcí Bellu 429. V únoru 2005 bylo objednáno 60 Bellů 427i ty byly přeobjednány na Belly 429.
Detaily
Přístrojová deska
|
||
Technické parametry Bellu 427
Výrobce: |
Bell Helicopter, Textron |
Pohon: |
2 x Pratt & Whitney Canada PW207D |
Výkon |
2 x 410 kW |
Maximální rychlost: |
251 km/h |
Dolet: |
716 km |
Hmotnost prázdného stroje |
1568 kg |
Maximální vzletová hmotnost: |
2 971 kg |
Rozměry: |
Délka: 13,0 m, Výška: 3,26 m, šířka: 2,29m, Rotor-O: 11,2 m |
Rozměry nákladového prostoru
|
x x (délka; šířka; výška) |
Posádka LZS: |
1-2 Piloti, zdravotnický záchranář, Lékař |
Posádka VIP: | 1 pilot, 5 -7 cestujících |
VIP varianty |
|
Fotogalerie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Více fotografií zde -> |
Nákresy Bell 427
Z boku
|
![]() |
Shora
|
![]() |
Zepředu
|
![]() |